Код
103
Спеціальність/Освітня
програма (Спеціалізація)
Науки про Землю/Геологія. Комп’ютерні технології в науках про Землю
Форма здобуття
освіти
денна
Освітній рівень
Бакалавр
Ліцензійний обсяг
50
Кар'єрні перспективи
– Набуті компетентності бакалаври можуть застосовувати у геологорозвідувальній, видобувній, дослідницькій, управлінській, освітній, природо-охоронній та інших сферах зайнятості.
– Основна сфера затребування геологів-бакалаврів за освітньою програмою – у галузі геології, геохімії, мінералогії, палеонтології, стратиграфії, геофізиці, геології нафти і газу, інженерній геології і гідрогеології тощо, які здатні до аналізу літолого-стратиграфічних, мінералогічних, літолого-геохімічних, геолого-геофізичних даних, комп’ютерного моделювання.
– Професійна діяльність в роботі геологічних виробничих підприємств, наукових установах, у закладах природно-заповідного фонду, приватному секторі, лабораторіях тощо.
– Фахівець може займати посади геолога (нафтогазрозвідки, кар’єра, рудника, шахти тощо), геохіміка, дослідника, техніка-лаборанта та інших.
ДИПЛОМ МІЖНАРОДНОГО ЗРАЗКА НАДАЄ МОЖЛИВІСТЬ ПРАЦЮВАТИ В ГЕОЛОГІЧНИХ УСТАНОВАХ БУДЬ-ЯКОЇ КРАЇНИ.
Особливості спеціальності
Науково-прикладна освітня програма, яка поєднує ґрунтовну геологічну освіту (охоплює дисципліни циклів професійної і практичної підготовки, що мають інтегрований характер та є універсальними для всіх геологічних галузей) із застосуванням комп’ютерних програм і математичних методів аналізу геологічної інформації, технологій збору, обробки, збереження та інтерпретації геопросторової інформації.
Мета: підготувати висококваліфікованих фахівців в галузі геології, які б завдяки набутим фаховим знанням змогли на найвищому рівні виконувати свої професійні обов’язки в галузі надрокористування за допомогою комп’ютерних технологій.
Об’єкт вивчення та діяльності: природні та антропогенні об’єкти, процеси та явища у геосферах у взаємозв’язку, перетвореннях і розвитку в просторі і часі.
Ціль навчання: формування у здобувачів вищої освіти здатності розв’язувати складні спеціалізовані задачі наук про Землю та практичні проблеми в процесі професійної діяльності або навчання, що передбачає застосування теорій та методів наук про Землю.
Теоретичний зміст предметної області: знання щодо будови, фігури, складу, походження, розвитку Землі та її геосфер, явищ і процесів, що в них відбуваються. Знання з природничих наук, математики та інформаційних технологій в обсязі, необхідному для дослідження природних та антропогенних об’єктів і процесів у геосферах.
Як обов’язковий елемент підготовки геологів програма передбачає навчальні польові практики, під час яких студент закріплює отримані в процесі вивчення теоретичних дисциплін знання і навчається їх використовувати для дослідження природних об’єктів і явищ; опрацювання кам’яного матеріалу у музеях факультету: Мінералогічному, Палеонтологічному, Рудних формацій, які є невід’ємними з науково-методичного та навчально-дидактичного погляду елементами підготовки геологів.
Після опанування спеціальності випускник вміло оперує і знає геологічну будову Землі та земної кори; розуміє природу і зміст геологічних, геолого-мінералогічних і геохімічних процесів, які відбувалися і відбуваються в її надрах; вільно читає та складає геологічну карту, вміє її інтерпретувати; оцінює прогнозні перспективи на різні види корисних копалин; володіє методами розшуків і розвідки родовищ корисних копалин; знає методики підрахунку та економічної оцінки запасів сировини в надрах; вміє здійснювати оцінку території під різні види наземного і підземного будівництва; має здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у професійній діяльності предметної області наук про Землю із застосуванням сучасних теорій та методів дослідження природних та антропогенних об’єктів і процесів із використанням комплексу міждисциплінарних даних і комп’ютерних технологій.
Внаслідок опанування спеціальністю випускник вміло оперує і знає геологічну будову Землі та Земної кори, розуміє природу і зміст геологічних , мінералого-геохімічних процесів, які відбувалися і відбуваються в її надрах, вільно читає геологічну карту та вміє її інтерпретувати, в т.ч. глибокі горизонти, оцінює прогнозні перспективи та корисні копалини, володіє методами розшуків і розвідки родовищ корисних копалин та знає як підрахувати запаси сировини в надрах та як економічно їх оцінити, вміє інженерно-геологічно здійснювати оцінку території під різні види наземного і підземного будівництва. Має здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у професійній діяльності предметної області наук про Землю або у процесі навчання із застосуванням сучасних теорій та методів дослідження природних та антропогенних об’єктів та процесів із використанням комплексу міждисциплінарних даних.
Перелік конкурсних предметів (предметів національного мультипредметного тесту), вступних іспитів, творчих конкурсів
1. Українська мова
0,35 | Вага предметів національного мультипредметного тесту, вступних іспитів, творчих конкурсів |
2. Математика
0,4 | Вага предметів національного мультипредметного тесту, вступних іспитів, творчих конкурсів |
3. Історія України
0,25 | Вага предметів національного мультипредметного тесту, вступних іспитів, творчих конкурсів |
4. Іноземна мова
0,3 | Вага предметів національного мультипредметного тесту, вступних іспитів, творчих конкурсів |
4. Біологія
0,35 | Вага предметів національного мультипредметного тесту, вступних іспитів, творчих конкурсів |
4. Фізика
0,4 | Вага предметів національного мультипредметного тесту, вступних іспитів, творчих конкурсів |
4. Хімія
0,4 | Вага предметів національного мультипредметного тесту, вступних іспитів, творчих конкурсів |
4. Українська література
0,25 | Вага предметів національного мультипредметного тесту, вступних іспитів, творчих конкурсів |
4. Географія
0,5 | Вага предметів національного мультипредметного тесту, вступних іспитів, творчих конкурсів |